Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ãœlikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ãœlikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Pedagoogika ja lastekasvatus alla viimati lisatud:
Dylan Wiliam, Õpetaja arengut toetav juhtimine. Luues kultuuri, mis aitaks kõigil õpetajatel paremaks saada ja kõigil õpilastel edu saavutada,
Haridus- ja Noorteamet, 2020, hind: 6,00 eurot
Libero. Rasedus, sünnitus, vastsündinu,
SCA Hygiene Products, hind: 4,00 eurot
Ãœlo Uusma, Tunne iseennast ja oma last. Lapse vaimsest arengust,
Valgus, 1977, hind: 2,50 eurot
Peep Leppik, Carpe diem. Mõtteid aastast 2019 ja elust üldse...,
Eesti Ãœlikoolide Kirjastus, 2020, hind: 10,00 eurot
Koostaja: Marika Veisson, Väärtused koolieelses eas. Väärtuskasvatus lasteaias,
Eesti Keele Sihtasutus, 2010, hind: 25,00 eurot
Mare Linnas, Toivo Niiberg, Laps läheb lasteaeda,
Atlex, 2007, hind: 15,00 eurot
Einike Pilli, Siret Rutiku, Aune Valk ja Kätlin Vanari. Toimetanud Kristi Kuningas, Õppekava arendamise juhendmaterjal,
Archimedes, 2009, hind: 4,00 eurot
Katrin Saks, Mänge võõrkeeletundideks,
Koolibri, 1997, hind: 5,00 eurot
Matt Whyman, XY-sada nõuannet. Mida poisid teada tahavad,
Koolibri, 2006, hind: 5,00 eurot
Marianne Martinson, Õpiraskused. Kelle probleem? Kust otsida lahendusi?,
Koolibri, 2010, hind: 11,00 eurot
Pedagoogika ja lastekasvatus all on 1521 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!