Teema: Käsiraamatud
Pealkiri:
Sotsiaalmeedia kunst. Näpunäiteid oskuslikuks kasutamiseksAutor(id): Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Kujundaja: Janek Saareoja
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2015
Originaalkeel:
Tõlkija: Taavi Prints
ISBN: 9789949560288
Lehekülgi: 176
Seisukord: kohati kulunud kaaned, sisu normaalses korras
Mõõdud: 150x210
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
"Guy Kawasaki ja Peg Fitzpatrick pakuvad oma raamatus üle 100 praktilise nõuande, nipi ja põhimõtte ning käivad välja strateegia, mille abil saab luua sihipärase, põhjaliku ja mõjuva platvormi kõige populaarsemates sotsiaalmeediakanalites. Teid juhendatakse samm-sammult, kuidas luua aluspõhi, kuidas oma digitaalsed võimalused ära kasutada, profiili optimeerida, rohkem järgijaid ligi tõmmata ning tõhusalt sotsiaalmeediasse ja ajaveebipidamisse sulanduda.
Sotsiaalmeedia on kujunenud üheks peamiseks turunduskanaliks ‒ ükskõik kas püüate reklaamida mõnd äri, toodet või iseennast. Guy Kawasakile ei leidu selle valdkonna asjatundjana võistlejat. Ta on legendaarne Apple’i propageerija ning üks blogimise, tviitimise ja Facebooki äris kasutamise pioneere. Nüüd on ta üheskoos Peg Fitzpatrickuga ‒ kes tema sõnul on parim sotsiaalmeedia tundja, keda ta elus kohanud on ‒ kirjutanud käsiraamatu, mis aitab teil saavutada oma aja, raha ja pingutuste väärilise läbimurde.
See raamat pakub praktikas tõestatud taktikaid nii algajatele, kellel valikute rohkus üle pea käib, kui ka vilunud asjatundjatele, kes tahavad uuele tasandile liikuda.
Guy Kawasaki:
„Selle raamatu eesmärk on õpetada, kuidas sotsiaalmeediast viimast võtta. Me eeldame, et põhiteadmised on sul juba olemas ning nüüd tahad sa sotsiaalmeediat enda või organisatsiooni ärilistel eesmärkidel kasutada. Olgu ka öeldud, et meie Pegiga oleme sotsiaalmeedia kaevikutes, mitte ei istu staabis. Me oleme oma teadmised saanud eksperimenteerides ja vaeva nähes, mitte jutlusi kuulates ja konverentsidel käies.
Sa ei pruugi kõiki näpunäiteid kohe kasutada. Sa ei pruugi kõiki neid üldse kunagi kasutada. Võta asja rahulikult. Kuid siin ei leidu midagi, mis pole taktikaline või praktiline, sest sellised me lihtsalt oleme.“"
Originaali pealkiri The art of social media : power tips for power users. Eesti keeles
Märksõnad:
Äripäev
Janek Saareoja
sotsiaalmeedia
veebisaidid
sisuloome
veebidisain
käsiraamatud
nõuanded
Hind:
20,00 EURTeema
Käsiraamatud alla viimati lisatud:
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick, Sotsiaalmeedia kunst. Näpunäiteid oskuslikuks kasutamiseks,
Äripäev, 2015, hind: 20,00 eurot
Ülar Loolaid, Lea Sudakova, Indrek Kärner; eessõna: Sirje Kuusik, Külavanema käsiraamat. Neljas vihik. Küla arengukava koostamine,
Eesti Külade ja Väikelinnade Liikumine ''Kodukant'', 2003, hind: 10,00 eurot
Ronald Pearsall, A Connoisseurs Guide to Antique Furniture,
Todtri Book Pub, 1998, hind: 20,00 eurot
Ants Tael, Seltskonnatantsud ja tantsumängud,
Valgus, 1984, hind: 4,00 eurot
Martin Miller, Millers Pine & Country Furniture: Buyers Guide (Buyers Price Guide),
Antique Collectors Club Ltd, 1995, hind: 8,00 eurot
Peter Darman, Ellujäämise käsiraamat,
TEA Kirjastus, 1999, hind: 21,00 eurot
Pirjo Salenius, Venekeelsed ärikirjad. С уважением...,
Ilo, 2003, hind: 7,00 eurot
Merle Kaldjärv, Argumendi jõud. Töövihik. Nõuandeid gümnaasiumiõpilastele arutleva kirjandi kirjutamiseks,
Koolibri, 2007, hind: 14,00 eurot
Einar Kraut, Ene Liivaste, Aili Tarvo, Eesti õigekeel. Gümnaasiumi õigekeelsusõpik,
Koolibri, 1998, hind: 9,00 eurot
Klaas-Jan Reincke, Hoogu tööle! Kuidas oma tööle hoogu juurde anda? [praktiline käsiraamat],
AS Äripäev, 2020, hind: 25,00 eurot
Käsiraamatud all on 140 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!