Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Rahvusvaheline turundusAutor(id): Koostanud Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 1999
Originaalkeel:
ISBN: 9985850599
Lehekülgi: 136
Sari: Majandusraamat 2-56
Seisukord: raamatukogust kustutatud eksemplar templite ja kirjetega, normaalses korras
Mõõdud: 162 × 236 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T144# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.
Välisturule jõudmiseks ja seal püsimiseks on vaja tunda rahvusvahelist turundust, sest edukalt jätkab ainult see ettevõte, mis suudab kavandada ja ellu viia tõhusa turundusplaani. Rahvusvaheline turundus (international marketing) on kõrgkoolides turunduse aluste õppeprogrammi üheks osaks, käsitledes
rahvusvahelise ja siseriikliku turunduse sarnasusi ja erinevusi
rahvusvahelise turunduses osalemise vajadust
rahvusvahelise turunduse keskkonda ja turundustööd mõjutavaid tegureid
rahvusvahelise turunduse barjääre
välisturule mineku teid ja edukat turundusmeetmestikku
rahvusvahelise turunduse tüüpprobleemide lahendamise praktilisi võtteid
Märksõnad
turundus
välisturundus
turundusstrateegiad
äriõigus
rahvusvaheline õigus
frantsiis
litsentsid
patendid
kaubamärgid
rahvusvahelised lepingud
tööstusomand
turu hõlvamine
rahvusvaheline kaubandus
eksport
kõrgkooliõpikud
Sari: Majandusraamat 2-56
Hind:
3,50 EUROtsing autori järgi:
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008, hind: 24,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot
Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
FonsTrompenaars, Peter Woolliams, Äri ja erinevad kultuurid,
Fontes, 2005, hind: 4,50 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008, hind: 24,00 eurot
Jan Willem Bultje, Malta. Euroopa Liidu maad ja rahvad,
Ilo, 2006, hind: 6,00 eurot
Roger E. Allen, Puhh ja juhtimise kunst. Kus Väga Imetlusväärne Puhh ja tema sõbrad tutvuvad ühe Väga Tähtsa Asjaga,
Olympia, 2000, hind: 12,00 eurot
Olavi Kärsna, Pisiettevõtja käsiraamat. Ainuomanik-juhataja, füüsilisest isikust ettevõtja ja vabakutselise loovisiku praktiline abimees,
Ilo, 2009, hind: 18,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm, Tõnis Mets, Raul Omel, Romet Rand, Viktor Trasberg, Helina Vigla, Avo Viiol, Endriko Võrklaev, Majanduse ABC,
Audentes-Avatar, 2002, hind: 6,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus. Ettevõtte haldus- ja personalidokumendid,
Külim, 2000, hind: 9,00 eurot
Erti Luik, E-turunduse alused,
2008, hind: 10,00 eurot
Brian Tracy, Omal jõul miljonäriks. 21 saladust, kuidas saavutada majanduslik sõltumatus kiiremini ja lihtsamalt, kui sa arvasid,
Hermes OÜ, 2006, hind: 14,00 eurot
Robert S. Kaplan, Robin Cooper, Kulu ja tulemus,
Fontes, 2002, hind: 22,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2294 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!