Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Väärtuspõhine kool. Eesti ja maailma kogemusAutor(id): Koostanud Margit Sutrop
Kujundaja: Merle Moorlat
Kirjastus: Eesti Keele Sihtasutus
Linn: Tallinn
Aasta: 2013
Originaalkeel:
ISBN: 9789985795620
Lehekülgi: 416
Seisukord: kaasas DVD, normaalne seisukord
Mõõdud: 150 × 220 mm
Suurus: tavaformaat, kõva köide
Sisu:
Eesti kool seisab väljakutse ees muutuda väärtuspõhiseks kooliks, mida iseloomustab arengu- ja koostöökeskne õpikäsitus. Väärtuspõhises koolis ei tähenda õpetamine ainult teadmiste edastamist, vaid ka isiksuse arengu soodustamist. Õpilases nähakse partnerit, kelle võimete väljaarendamise nimel teevad koostööd õpetajad, tugi spetsialistid ja lapsevanemad.
Väärtuspõhises koolis õpivad õnnelikud õpilased ja õpetavad õnnelikud õpetajad, sest seal on head suhted ja koostööd toetav koolikultuur.
Viimased viis aastat (2009–2013) oleme otsinud võluvõtit, mis avaks ukse väärtuspõhisesse kooli. Koos paljude partneritega koolidest ja lasteaedadest, ülikoolidest ning Haridus- ja Teadusministeeriumist oleme sõnastanud põhikooli ja gümnaasiumi õppekava alusväärtused ja sihiseaded, töötanud välja kooli väärtusarenduse hindamismudeli ning loonud metoodilised vahendid väärtuskasvatuse läbiviimiseks.
Ent iga kord, kui arvasime, et võti on leitud ja uks avaneb, selgus, et selle ukse taga on veel teinegi suletud uks ja nii ikka edasi. Täna mõtleme, et võluvõtit ehk polegi. Uksed avanevad siis, kui räägime üheskoos läbi, milline on noore inimese kasvamiseks parim kool. Ühel hetkel hakkab kõneldu looma tegelikkust, kui kõik selle nimel tegutsevad.
Märksõnad:
koolid
koolikultuur
isiksuse areng
väärtuskasvatus
väärtusorientatsioon
koolikasvatus
õppekirjandus
Hind:
22,00 EURTeema
Eneseabi, psühholoogia, psühhiaatria, pedagoogika, lastekasvatus alla viimati lisatud:
toimetaja Leelo Kingisepp; eessõna: Tõnis Lukas, Käsikäes. Pagulaste ja varjupaigataotlejate laste integreerimine Eesti haridussüsteemi. Artiklikogumik,
Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutus, 2007, hind: 8,00 eurot
Kirsten A. Hansen, Roxane K. Kaufmann ja Steffen Saifer, Demokraatiat õpime lapsest peale. «Hea alguse» lasteaedade kogemused,
Avatud Ühiskonna Instituut, 1996, hind: 5,00 eurot
Birgit Bruun, Susanne Dombernowsky, Õpi õppima,
Haridusministeerium, 1996, hind: 5,50 eurot
Silvia Kera, Kuidas elab kooliklass? Klassijuhatajast ja klassi juhatamisest,
Ilo, 2005, hind: 13,00 eurot
Inge Unt, Andekas laps. Raamat õpetajale ja lapsevanemale,
Koolibri, 2005, hind: 14,00 eurot
Marshall B. Rosenb, Vägivallatu suhtlemine. Elu keel,
Nebadon, 2005, hind: 18,00 eurot
Robert Stradling, Multiperspektiivsus ajaloo õpetamisel,
Koolibri, 2005, hind: 4,50 eurot
Mall Tamm, Mare Leino; toimetaja Mall Tamm; eessõna: Meelis Kond, Koolitugi,
Tallinna Haridusamet, Tallinna Ülikool, 2008, hind: 15,00 eurot
Andrew Pollard, Pat Triggs, Reflektiivõpe keskkoolis,
TÜ Kirjastus, 2001, hind: 35,00 eurot
koostanud Robert Kreem, Sotsiaaltöö teooria ja praktika. Lähtealuseid isikliku, perekondliku ja ühiskondliku elu tugevdamiseks,
Eesti Sotsiaaltöötajate Koondis Lääneriikides, 1995, hind: 20,00 eurot
Eneseabi, psühholoogia, psühhiaatria, pedagoogika, lastekasvatus all on 3892 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!