Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brändeAutor(id): Margaret Mark, Carol S. Pearson
Kujundaja: Heiko Unt, Ede Dreikurs, Karel Korp
Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadre Vaik
ISBN: 9985935667
Lehekülgi: 326
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 148 × 208 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust.
"Kangelane ja Lindprii" pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata "omistada" seda ka oma brändile.
Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile.
Eessõna: Anu-Mall Naarits
Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes
kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Enn Küng, Rootsi majanduspoliitika Narva kaubanduse küsimuses 17. sajandi teisel poolel,
Eesti Ajalooarhiiv, 1999, hind: 15,00 eurot
Monika Nikitina-Kalamäe, Finantsarvestuse ülesannete kogu,
MR Office, 2017, hind: 17,00 eurot
Hans G. Tonndorf, Kaubanduse ja tööstuse logistika. Kulude vähendamise ja parema teenindamise strateegiad,
Külim, 1998, hind: 7,00 eurot
Gunnar Okk, Koosolekute kokaraamat ehk kuidas juhatada inimesi,
Fontes, 1999, hind: 8,00 eurot
Riigikogu valimised 2003: Kas muutuste lävel?,
TÜ Kirjastus, 2003, hind: 9,00 eurot
Koostanud Rein Toomla, Riigikogu valimised 2011,
TÜ Kirjastus, 2012, hind: 9,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikka isa teejuht investeerimisel. Millesse rikkad investeerivad, kuid vaesed ja keskklass mitte,
Sinisukk, 2008, hind: 13,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Rikaste vandenõu. 8 uut rahareeglit,
Sinisukk, 2010, hind: 11,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Tõstke oma rahanduslikku IQ-d. Õppige rahaga targemini ümber käima,
Sinisukk, 2009, hind: 9,00 eurot
Richard Nelson Bolles, Mis värvi on sinu langevari. Praktiline käsiraamat neile, kes töökohta otsivad või vahetada tahavad,
K-Kirjastus, 2000, hind: 18,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2385 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!