Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Aita ennast ja teisi""Kaug- ja lähivõtteid 30 Eesti so..""Rändlindude lahkumine Eestist 194..""Nõukogude Liidu Kommunistliku Par..""Tartu Ülikooli ajaloo küsimusi I..""Valge pilv ja rohukõrs. Mõtiskl..""Pruut piirialalt""Tema majesteedi laev ULYSSES""Edukaks juhiks""Kuidas leevendada kroonilist valu""Клевая книга совре..""Kaheksas suvi""Minu sajand""Roxelane""Muusikaajalugu keskkoolile""Puhtaks saamine""Sonja viimane soov""National Geographic 2009 April. Vo..""Piibel. Vana Testament, Apokrüüf..""Kaalujälgijad. Weight Watchers. O..""Lavastaja""Laululõimik-värsipõimik""Vannitoad""Radioloogia""Punamütsike""Luulepere pereluuleraamat. Suurtel..""Must mägi""Lõhnakoguja. Sari Varraku ajaviit..""Ajuleke""Porsche. Saksamaa sportautode firm..""Ehtsad reetmised. New York Times'i..""Rist teel""Salajased naudingud""Kaudsed tõendid""Pikker 1985/21""Skulptor Lembit Paluteder""Ütle mulle, kuidas!?""Loov laps. Märgake ja arendage om..""Kannatuste rada I. Õed""''Kakaduu''""Estonia Since 1944. Reports of the..""National Geographic Eesti 2013 mä..""Ornito- ja fütofenoloogilised vaa..""Tuulekülvid""Kirjad kasetohul""Montessori beebi""Ilusast naisest ei saa head muumia..""Andragoogika. Raamat õppimiseks j..""Luuletused""Akvaariumiarmastus""Ahnete penide tähtkuju""Hulgateooria [õppevahend]""Lumeleopard""Lood Kukeleegua linnast II""Surnumatja tütar""Koos, see on kõik""Atlantise ja teiste kadunud tsivil..""Jahikoeratõugude standardid""Liivamülgas""Orlando. Elulugu""Asjad, mida iga taimetoitlane peak..""Aroomteraapia saladusi""Tubased lapsed""Võidetud tüdruk""Ülekohtu toimikud""Soome keele õpik iseõppijaile""Elamisjulgus""Sellest ei räägita avalikult""Pikk jutt, sitt jutt. Kogutud lüh..""Mõtisklus psühhosomaatikast"
70 tk kogusumma: 587,00 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud