Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Kobrade ja karakurtide jälgedes. ..""Hiiehobune""Minust sai ärinaine ehk Valge var..""Vaba naine""Arbuusisuhkrus""Tabamatu õnn""Argonaut""Elav usk. II osa""Seitse venda""Kullapott""Teater""Ning majades, linnades, tänavatel..""Lena Maria. Jalgkiri (autobiograaf..""Kivist ingel""Васильевский остр..""Väikeste naiste abielud I-II""Meretagune asi. Külajutud""Röövitud""Lähiajalugu. Õpik XII klassile""Musta sõstra kasvatus""Unistuste raamat""Käsi. Wallanderi maailm""Jutustusi elust [nõukogude lennuk..""Eesti Kunstimuuseumi aastaraamat 1..""Kirjad vanglast. Artiklid, dialoog..""Otto Niemeyer-Holstein""Orgaanilise keemia harjutustik. I ..""Hathawareti teener [lühiromaan ja..""Karukeste kellaraamat""Reflektiivõpe keskkoolis""Truudus Eestile. Artiklid, esseed ..""Saatevigad. Telemaja lõbusad lege..""Õmmeldud kotid. Toredaid mõtteid..""Õpetuslikud vested (Õpetuslikke ..""Luulet""Thais - Ateena tütar""Masinate töökindlus""Adama raamat""Технические нормы ..""Esimesed päevad. Näidend kolmes ..""Iseseisvuspäev. Kui Eesti ei olnu..""New Orleansi pärandus""Luulepuhkusel (jutustused)""Стихотворения. Поэ..""Luupainaja allee""Prantsuse naudingud. Seiklused noa..""Hirmu hind""Aeg trükis, eetris, ekraanil. II ..""Dilemma""Pühendunud mees""Kuri Karjas""Kui kõik alles tärkas""Poja surm""Кружок вязания на ..""Carl Fr. Gauss (elu ja tegevus)""Võitlus koolikiusamisega. Juhised..""Õitsev kuristik""Eesti etnograafia sõnaraamat""Paised""Propaganda hääletoru. Balti Esim..""Stalini murtud nina""Bandiidid""Inger""Minu venelased ehk ühe parve linn..""Mina olen Pilgrim""LasseMaia detektiivibüroo. Lossim..""Skorpioni illusioon""Целительные силы. ..""Kogutud teosed II""Noorema poja tänav""Koduse kasvatustöö kogemusi""Consuelo I-II""Metsarahval omad jutud""Ratta müümine. Kuidas leida pari..""Roger Federer - kõigi aegade suur..""Trellide taga. Mälestusi ja dokum..""Kuidas sünnib näitemäng. Kuidas..""Bodauksen tietojätti""35 aastat Jõulumäel""Peegeldused""Elada rahus ja sõpruses! NSVL Min..""Aegna""Rannamännid [mälestusi perekond ..""Minu sõber suur Meaulnes. Europei..""Naine järves""Мы ждем ребенка""Teadja""Jenny""Puhhi trenniraamat""Hendrik Krumm. NSV Liidu rahvakuns..""Kim""Eugen Kapp""Neljamõõtmeline teenindus""Aaker. Muskoka, Ontario, CA""Рубаи""Laulusõbrad""Ravimine taimedega. Käsiraamat k..""Tulnukate jäljed""Kirkas kumas""Külatraagik""Märkmeid vaeste kirjanike majast""Salaordu""Nähtamatu mees Salemist. Leo Junk..""Tuulepistrik""Armunu esseed"
105 tk kogusumma: 863,86 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud