Turunduse lõpp Kuidas muuta Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"The Dirt: Confessions of the World..""Kus on rändurite kodu?""Surnud majad""Hea maja""Renoir""Kaugel naljast. Далеко не ..""Meie terve laps. Õnnelik, terve j..""Tuulemaa mõtteriim""Armastus jõuluturult""Paine. Psühholoogiline triller""Väike bioloogiamõistete sõnasti..""Los 7 Hįbitos de la Gente Altamen..""Kolm kadunukest""Saatanlik plaan""Hingamise jõud. Õige hingamise k..""Märka""Ülejooksikud""Meeapteek""Ohtlik anne. Kate Martinelli juhtu..""Emmaus""Coffin ja äraneetud maja""Teejuht tervislike vürtside maail..""Muinasjutte""Suletud kirst""Abielu diabeediga""Tervendaja 2010/1""Laste laululood""Jaapanlannad on noored ja saledad...""Laste toidusedeli koostamine""Matkatarkuste taskuraamat""Koidikul""Jutte vaeslapsest. Muinasjutud""Tulek on su saatus""Meeleheiteaastad""Närune armastusepäev""Pikk blond mees palliga""Eestlase skelett ehk luu ja nahk a..""Karl Rumor. Lühimonograafia""Investeeritud. Kuidas ma investori..""Laulab Helgi Sallo""Kuninga silmad""Kiirustav surm""Arnold Green""Edu seitse vaimset seadust. Sinu u..""Hirmsa Henry kättemaks""Varjatud allikas""Naljakad tööintervjuud. Lood tö..""Kuulsad inimesed ei lähe paksuks""Robespierre""Kõne sellel teemal""Krimmi kogumik II. Konverentsi "Ee..""Eetilisi vestlusi õpilastega. Abi..""Asjad kokku!""Aforismide hõbevara""Tervendaja 2015/7""Miks halb enesetunne on hea?""Vahva sõduri Švejki juhtumised m..""Miks sa oled rumal, haige ja rahas..""Jaapani armuke""Napoleon""Mina naeran viimasena""Maailma avastamine""Punalipuline Balti laevastik ja Ee..""Mees, kes suri kaks korda""Organismi puhastamine kolmekümne ..""Vald on tema inimesed. Luunja val..""Sõida seenele!""Ööbik laulab""Sahkapuu kultuurilugu""Vanamemme maarohud. Ilu ja tervis ..""The Rules of Poker""Kalli kassi klassika""Miki Hiir. Koomiksikogu 79""Laulab RAM-1""7-päevane tervislik mahladieet""Sonja viimane soov""Noorte töökasvatusest ja kutsesu..""Karaokekapitalism. Juhtimine inimk..""Kala. Ühe rände lugu""Viimane Samurai""Harjutused""Tädi, Motja ja teised""Avameelselt alkoholist. Kuidas tea..""Edukad suhted. Konfliktide ennetam..""Euroopa ühendamise lugu""See on hullem, kui ma kartsin! Kui..""Internetiturundaja lauaraamat""Must raha. Lew Archeri juurdlus""Soome keele lugemik ühes grammati.."
89 tk kogusumma: 879,90 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks
Autor(id): Carlos Gil

Kirjastus: AS Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2020
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaja Riikoja
ISBN: 9789949694631
Lehekülgi: 232

Seisukord: heas korras raamat

Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.
Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.
Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama.
LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.


Originaali pealkiri The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI. Eesti keeles

Märksõnad:
AS Äripäev
juhtimine
majandus

Hind: 35,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot

Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot

Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot

Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot

Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot

Wallace D. Wattles, Rikkaks saamise teadus. 21. sajandi tarbeks ajakohastatud,
Piligrim, 2011, hind: 18,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud