Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetestAutor(id): Jim Collins
Kujundaja: Artur Borissenko, Kalle Müller
Kirjastus: Väike Vanker
Linn: Puhja
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Airi Enge, Küllike Lengi-Cooper, Riina Vällo
ISBN: 9985934776
Lehekülgi: 288
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 163 × 238 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
* Mis eristab suurepärast ettevõtet teistest, lihtsalt headest ettevõtetest?
* Millised on tingimused, mis võimaldavad ettevõttel muutuda heast suurepäraseks?
* Mida peaksid silmas pidama head või isegi tagasihoidlikud ettevõtted, et areneda suurepäraseks?
Neile küsimustele vastuse leidmiseks analüüsis Jim Collinsi poolt juhitud uurimisgrupp enam kui 500 USA edukamat ettevõtet, mis olid oma tööstusharu keskmisest võhemalt kolm korda paremad ja hoidsid seda tased järgemööda vähemalt 15 aasta jooksul.
Et välja selgitada nende edu saladus, püüti teada saada, mis on nendes ettevõtetes erilist ja ühist. Võrdluseks valitut tuntud ja head, kuid mitte üliedukad firmad: Coca-Cola, Intel, General Electric jt.
Harvars Business Review arvas «Heast suurepäraseks» 2001. aasta 10 parima äriraamatu hulka.
Originaali pealkiri: Good to great
Märksõnad:
eestvedamine
juhtimisvõime
juhtimismeetodid
võrdlevuuringud
strateegiline planeerimine
organisatsiooniarendus
muutused
tehnoloogilised uuendused
ettevõtted
edukus
Ameerika Ühendriigid
Hind:
23,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Arnold Rüütel; koostanud Inna Feldbach ja Aili Saks, Tõeotsingu radadel. Valik sõnavõtte, intervjuusid ja kirjalikke töid alates aastast 2018,
Eesti Raamat, 2023, hind: 17,00 eurot
koostaja Aarno Palm, Rotary. Organisatsioon ja tegevus,
Eesti Rotariaanide Infopunkt, 2004, hind: 5,00 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine,
Külim, 1999, hind: 12,00 eurot
Jack Mitchell, Kallista oma kliente. Tõendatud viis, mille abil muuta müük isiklikumaks ja saavutada üllatavaid tulemusi,
Varrak, 2004, hind: 13,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997, hind: 6,00 eurot
Charlie Jones, Elu on võrratu,
Vain SMD, 2002, hind: 15,00 eurot
Koostanud Jaan Kurvet ja Heli Laas, Ettevõtte krediidipoliitika korraldamine. Soovituslik juhend,
Krediidiinfo, 2007, hind: 8,00 eurot
Asko Miettinen, Lasse Rikkinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus II. Äriideest, äriplaanist, ettevõtte rajamisest ja kasvust,
Külim, 2008, hind: 10,00 eurot
Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 18,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2319 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!