Nõusolekuturundus Kuidas muuta võõraid Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks
Autor(id): Seth Godin
Kujundaja: Arbo Tammiksaar


Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2000
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Tambet Orrin
ISBN: 9985919491
Lehekülgi: 239
Sari: New Economy Library

Seisukord: pisut kulunud kaaned, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras

Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega

Sisu:
#T188# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 098

Internetiturunduse pioneer Seth Godin ütleb oma raamatus, et tema eesmärgiks on muuta käesoleval ajal valitsevaid turundustavasid. Kas annate talle võimaluse näidata teile tulevikku?
Mees, keda «Business Week» on nimetanud «infoajastu ettevõtja musternäidiseks», tutvustab oma raamatus epohhiloovat kontseptsiooni, mis võimaldab turundusspetsialistil anda oma sõnumile selline kuju, mida tarbija on nõus tõrkumata vastu võtma. Ükskõik, kas tegemist on telereklaamiga, mis katkestab lemmiksaate või telefonireklaamiga, mis kisub meid eemale perekondliku õhtusöögi juurest - traditsiooniline turundus põhineb lootusel tõmmata tähelepanu kõrvale tegevuselt, millega me parajasti ametis oleme. Seth Godin nimetab seda liiki turundust «vahelesegamise turunduseks» ja nagu üha enam märgatakse, ei tööta see tänapäeval. Selle asemel, et riskida potentsiaalse kliendi pahandamisega, röövides tema kõige väärtuslikumat ressurssi - aega, pakub nõusoleku- ehk loaturundus välja tarbijale ahvatleva võimaluse võtta reklaam vastu vabatahtlikult.
Käesolevas raamatus tutvustab internetiturunduse pioneer fundamentaalselt erinevat lähenemist kaupade ja teenuste reklaamimisele. Jõudes välja nende inimesteni, kes on andnud märku oma soovist mingi toote kohta rohkem teada saada, võimaldab nõusolekuturundus firmadel arendada pikaajalisi suhteid klientidega, võita tarbijate usaldust ja kasvatada kaubamärgiteadlikkust, suurendades seeläbi oluliselt oma võimalusi müüa.

Originaali pealkiri: Permission marketing. Turning strangers into friends, and friends into customers

turundus, turundusstrateegiad, reklaamifirmad, reklaam, e-äri, müügijuhtimine, tarbijakäitumine, tarbijahuvid, turuosa, interaktiivsus

Sari: New Economy Library

Hind: 7,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

EÜE jälg. Pildikesi üliõpilasnoorsoo elust,
Varrak, 2013, hind: 16,00 eurot

Asko Miettinen, Lasse Rikkinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus II. Äriideest, äriplaanist, ettevõtte rajamisest ja kasvust,
Külim, 2008, hind: 10,00 eurot

Jim Collins, Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest,
Väike Vanker, 2002, hind: 15,00 eurot

Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 18,00 eurot

John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Ideemüük. Hea mõtte päästmine mahatrampijate eest,
Äripäev, 2011, hind: 16,00 eurot

Kaie Kerem ja Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
Külim, 2004, hind: 13,00 eurot

articles by Scott Diel, Steven Roman, Scott Abel; editor Scott Diel, Foreign Investors in Estonia. 15 Case Studies,
Enterprise Estonia, 2010, hind: 6,00 eurot

NSV Liidu Rahandusministeerium, Eesti NSV Rahvamajanduse Nõukogu Tehnilise Informatsiooni Büroo, Raamatupidamise ühtse žurnaal-orderi vormi rakendamise juhend,
NSV Liidu Rahandusministeerium, 1961, hind: 4,00 eurot

Enno Alliksaar, 125 aastat Järvakandi klaasitööstust,
Järvakandi Arendusselts, 2005, hind: 6,00 eurot

Eesti Kõrgkoolidevaheline Demouuringute Keskus; toimetanud Martin Klesment, Jaak Valge, Eesti rahvastiku majandustegevuse näitarve XX sajandil / Estonian 20th century economic indicators,
Eesti Kõrgkoolidevaheline Demouuringute Keskus, 2007, hind: 6,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2378 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee
Nõusolekuturundus. Kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks, Seth Godin, Fontese Kirjastus 2000 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud