Väärtuspakkumise disain Kuidas luua Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Väärtuspakkumise disain. Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad. Teile on abiks. . . , Äripäev 2019 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Väärtuspakkumise disain. Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad. Teile on abiks...
Autor(id): Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
Kujundaja: Trish Papadakos


Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2019
Originaalkeel:
Tõlkija: Aet Süvari
ISBN: 9789949624706
Lehekülgi: 324

Seisukord: normaalses korras raamat

Mõõdud: 241x190
Suurus: piklikus tavaformaadis, pehmes köites

Sisu:
"Kui aastakümneid on loodud tooteid ja teenuseid organisatsiooni ressurssidest lähtuvalt, keerab kasutajakeskne mõtlemine selle iganenud mõttemustri otsustavalt ümber, võttes arvesse üksnes seda, mida kliendid vajavad. Kuidas seda teha, selgitab mitme autori koostöös sündinud rahvusvaheline menuk „Väärtuspakkumise disain“.

Kui mitte lakkamatult, siis aeg-ajalt on enamik juhte:

* hämmingus, kui tihti toodame asju, mida keegi ei taha.
* kahtlevad, kas ikka kõik meeskonnas saavad ühtmoodi aru, mida väärtuspakkumine endast kujutab.
* murelikud, et puuduvad meetodid, mille abil uue väärtuspakkumise ja ärimudeli arengut jälgida.
* mures, et keskendume liialt toodetele ja üksikutele tooteomadustele, selmet kuidas klientidele väärtust luua. * hämmeldunud, kui napp üksmeel valitseb väärtuspakkumiste osas tootearenduse, müügi- ja turundusosakonna vahel.
* murelikud, sest tootearenduses ei kasutata piisavalt kliendikeskseid lähenemisi.
* imestunud, kui palju ressursse sai tuulde loobitud, kuna äriplaani „pärlid“ jäid eelnevalt testimata.
Tegemist on põhjaliku manuaaliga, mis aitab juhiste ja jooniste abil läbida kogu teekonna alates kliendi tundma õppimisest kuni toote või teenuse testimise ja käivitamiseni välja. Raamatu keskseks tööriistaks on väärtuspakkumise tahvel, mis muudab kogu äriprotsessi selgelt analüüsitavaks.

Kuigi raamat on valminud mitme oma ala tipu koostöös, võib selle põhiautoriks pidada Dr Alex Osterwalderit. Tegemist on strateegilise nõustamise ja innovatsiooni tõelise korüfeega, kelle geniaalsele mõistusele on maailma tuntumate ülikoolide ning korporatsioonide uksed alati valla. Just tema lõi ärimudeli tahvli – strateegilise nõustamise vahendi, millega ärimudeleid disainida, testida ja hallata. Tänaseks on leidnud see tänuväärt tööriist kiitvaid kasutajaid sellistes korporatsioonides nagu Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO ja 3M.

„Väärtuspakkumise disain“ õpetab erinevate protsesside abil looma tooteid ja teenuseid, mis reaalselt müüvad."


Originaali pealkiri Value proposition design : how to create products and services customers want. Eesti keeles

Märksõnad:
Äripäev
Janek Saareoja
tooted
teenused
strateegiline planeerimine
kliendisuhted
kliendirahulolu
tootearendus

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Väärtuspakkumise disain. Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad. Teile on abiks..., Äripäev 2019 | vanaraamat.ee
Väärtuspakkumise disain. Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad. Teile on abiks..., Äripäev 2019 | vanaraamat.ee
Väärtuspakkumise disain. Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad. Teile on abiks..., Äripäev 2019 | vanaraamat.ee
Väärtuspakkumise disain. Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad. Teile on abiks..., Äripäev 2019 | vanaraamat.ee
Väärtuspakkumise disain. Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad. Teile on abiks..., Äripäev 2019 | vanaraamat.ee
Väärtuspakkumise disain. Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad. Teile on abiks..., Äripäev 2019 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud