Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Ole meie külaline. Klienditeeninduse täiuslikustamise kunstAutor(id): Disney Instituut
Kujundaja: Mari Kaljuste
Kirjastus: Varrak
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Klaire Kolmann
ISBN: 9985307542
Lehekülgi: 180
Sari: Rahvusvaheline bestseller
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 135 × 207 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Viimase 15 aasta jooksul on Disney Instituut õpetanud tuhandeid inimesi 35 riigist ja enam kui 40 eri valdkonnast, kuidas saavutada ja hoida ülimat klienditeeninduse taset, toetudes maailmakuulsa Disneylandi kogemustele. Disney eristuv teenindus ja selle tausta tundmine on inspireerinud juhte lisaks teenindusele ka oma äri värske pilguga nägema.
«Ole meie külaline» näitab, kuidas juhtida protsesse nii, et sellest tekiks igapäevane maagiliselt võluv teenindus. Raamatus on kokku võetud Disney 75 aasta legendaarne teeninduskogemus ning lisatud ka teiste valdkondade omi, kus on rakendatud samu põhimõtteid. Pärast Disney süsteemi tundmaõppimist saadakse kiiresti aru, et lõbustuspargil on paljude ettevõtetega enam ühist, kui esmapilgul paistab.
Raamatule, kus näidatakse, kuidas panna igal aastal miljonid inimesed kulutama miljoneid dollareid, on ette heidetud ainult seda, et selle väljaandmisega on oodatud liiga kaua.
Originaali pealkiri Be our quest. Perfecting the art of customer service. Eesti keeles
Märksõnad:
kliendisuhted
klienditeenindus
organisatsiooniarendus
ärijuhtimine
Walt Disney Company
klienditeenindus
kliendisuhted
ärijuhtimine
Ameerika Ühendriigid
Sari: Rahvusvaheline bestseller
Hind:
13,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Maire Forsel, Unistajast ettevõtjaks. Kuidas muuta oma looming kasumlikuks ettevõtluseks,
Forselsten OÜ, 2021, hind: 16,00 eurot
John A. Byrne, Jack Welch, Jack. Otse südamest,
Pegasus, 2002, hind: 17,00 eurot
Koostanud Mikko Lagerspetz, Brian Martin ja Rein Raud Toimetanud Hille Lagerspetz ja Linda Uustalu, Eesti kultuuripoliitika Euroopa Nõukogu Kultuurikomitees. Mikko Lagerspetzi ja Rein Raua ülevaade. Euroopa ekspertrühma aruanne,
Kultuuriministeerium, 1995, hind: 15,00 eurot
Marina Kaas, Eesti ettevõtluse taassünd 1987-1991,
TEA Kirjastus, 2009, hind: 20,00 eurot
Asko Miettinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus I. Ettevõtlusest, ettevõtjatest ja ettevõtluspoliitikast,
Külim, 2006, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Patrick J. McKenna, David H. Maister, Esimene võrdsete seas. Kuidas juhtida tippspetsialistide meeskonda,
Pegasus, 2003, hind: 18,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!