Teema:
Pealkiri:
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohadAutor(id): Heli Tooman
Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid
Seisukord:
Suurus: pehmes köites
Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.
Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Otsing autori järgi:
Heli Tooman, Eesti turismi 100 aastat,
Post Factum, 2018, hind: 10,00 eurot
Heli Tooman, Kuidas kasvab turismipuu? Turismimajanduse alused,
Argo, 2010, hind: 8,00 eurot
Aare Mae ja Heli Tooman, Inimeselt inimesele. Turismi-, hotelli- ja teenindusala käsiraamat,
Avita, 1999, hind: 11,00 eurot
Heli Müristaja ja Heli Tooman, Turismisihtkoha arendus ja turundus,
Argo, 2008, hind: 16,00 eurot
koostajad Tiina Tamm ja Mirjam Paju; toimetuse kolleegium: Lii Muru, Heli Tooman, Külli Toots, Lea Sudakova, Eda Veeroja; eessõna: Heli Tooman, Arendame turismiteadust. 2, II rahvusvaheline turismihariduse konverents Turism, haridus ja pärimuskultuur: ühendussilla loomine. 9.-10.12.2010, [Tallinn]. Artiklikogumik,
Eesti Turismihariduse Liit, 2011, hind: 5,00 eurot
Heli Tooman, Anne Roosipõld, Sirje Rekkor; toimetanud Siiri Soidro, Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik,
Tallinna Ülikool, 2023
Tiina Maripuu, Heli Tooman ja Enn Veldi, Soome-Eesti ja Eesti-Soome turismisõnastik. Suomi-Viro ja Viro Suomi matkailualan sanakirja,
Argo, 2010
Heli Tooman, Giidi ja reisisaatja töö alused,
Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, 2001
Heli Tooman, Turismiturundus. Õpperaamat kutsekoolidele ja turismiettevõtjatele,
Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, 2000
Heli Tooman, Turismiturundus. Õpperaamat kutsekoolidele ja turismiettevõtjatele,
Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, 2002
Teema
alla viimati lisatud:
all on 0 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!