Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Eneseabi, psühholoogia, psühhiaatria, pedagoogika, lastekasvatus alla viimati lisatud:
Aaro Toomela, Ülevaade psühholoogiast I. Taju, mälu ja mõtlemise psühholoogia,
Koolibri, 1999, hind: 14,00 eurot
Barbara de Angelis, Tõelised hetked. Avasta tõelise õnne saladus,
Nebadon, 2004, hind: 6,00 eurot
Jüri Saarma, Psühhiaatria ja narkoloogia. Abimaterjal arstiteaduskonna üliõpilastele,
Tartu Ülikool, 1990, hind: 5,00 eurot
Noor ema. Abivahend tööks teismelise emaga,
Caritas Eesti, 2008, hind: 6,00 eurot
Michele Elliott, Kiusamine,
Koolibri, 2000, hind: 13,00 eurot
Maie Tuulik, Eetika ja moraal. Kõik algab meist endist,
ilo, 2002, hind: 6,00 eurot
Spencer Johnson, Kes näppas minu juustu? Mõistujutt sellest, kuidas muutustega tööl või eraelus toime tulla,
Väike Vanker, 2007, hind: 13,00 eurot
Deborah Jackson, Ema ja laps. Raseduse salatarkus, sünd ja emadus,
Viola, 2002, hind: 5,00 eurot
Kaisa Kulasalu, Lona Päll, Kaija Rumm (koostajad), Kogemus, taju, keha: uurimusi noorteadlastelt,
Tartu Nefa Rühm, 2013, hind: 12,00 eurot
Imbi Muhel, Meie lapse käitumisraamat,
Koolibri, 1997, hind: 9,00 eurot
Eneseabi, psühholoogia, psühhiaatria, pedagoogika, lastekasvatus all on 3885 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!