Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Pedagoogika ja lastekasvatus alla viimati lisatud:
koostajad ja toimetajad: Aune Valk, Kristel Ress, Rõõmuga kooli. Kodu ja kooli koostöö käsiraamat,
Tartu Linnavalitsuse haridusosakond, 2016, hind: 15,00 eurot
Cordula Neuhaus, Hüperaktiivne laps,
Kunst, 2001, hind: 12,00 eurot
Paul Reiser, Kolmekesi,
Tänapäev, 2003, hind: 4,00 eurot
Lastekaitse muutuvas ühiskonnas,
Tallinna Pedagoogikaülikool, 1996, hind: 7,00 eurot
Clenn Doman, Kuidas väikelast lugema õpetada,
Katherine, 1992, hind: 5,00 eurot
Richard Templar, Lapsevanema mängureeglid [isiklik teejuht õnnelike ja enesekindlate laste kasvatamiseks],
Tänapäev, 2009, hind: 18,00 eurot
Sirje Almann ja Anne Tiko, Arenguvestlused lasteaias,
Ilo, 2006, hind: 17,00 eurot
Elaine Mazlish, Adele Faber, toimetanud Tõnu Lember, Kuidas rääkida lastega nii, et nad kuulaksid ja kuulata lapsi nii, et nad räägiksid,
Canopus, 2009, hind: 15,00 eurot
Johannes Kalits, Kasvatustöö komplekssuse ja diferentseerituse ühtsus,
Eesti Raamat, 1983, hind: 4,00 eurot
Inge Ojala, Kas sa võtad mind oma lapseks?,
Pilgrim, 2004, hind: 4,00 eurot
Pedagoogika ja lastekasvatus all on 1520 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!