Teema: Pedagoogika ja lastekasvatus
Pealkiri:
Õpetaja professionaalsuse ning õpetajahariduse kaasaegsed arengusuundumusedAutor(id): Viive-Riina Ruus
Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9789985584309
Lehekülgi: 52
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 320x210
Suurus: suures formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 220
Raamat annab ülevaate õpetaja professionaalsuse ja õpetajahariduse erinevatest tõlgendustest ja alternatiividest kaasajal, kirjeldab mõnede arengute ohtusid ja põhjendab Eestile sobiva arenguraja valikut. Valikute mõtestamiseks on esitatud ülevaade USA, Suurbritannia ja Soome kaasaegsetest mudelitest ning OECD kooli-, ELi õpetajahariduse ja Eesti hariduse tulevikustsenaariumitest. Lisaks on kirjeldatud kaasaegseid arusaamu elukutselisusest ning OECD soovitusliku iseloomuga õpetajapoliitikat. Pikemalt peatub autor ELi ülikoolide pilootprojektil "Euroopa haridusstruktuuride häälestamine", mille eesmärgiks oli luua ühine keel õppekavade koostamiseks ja kirjeldamiseks, eriti aga sellel osal, mis kirjeldab haridusala asjatundjate, sh õpetajate kompetentse euroopalike arusaamade kohaselt ning soovitusi nendega kooskõlas olevate kasvatusteaduste ning õpetajahariduse õppekavade koostamiseks. Autor on välja töötanud mudeli, kuidas määratleda kasvatusteaduste teadmistekorpus, mis võiks olla õpetajahariduse sisu ja õppekava moodulite lähtealuseks. Kellele on raamat suunatud? Eeskätt neile, kes kujundavad ja mõjutavad Eesti õpetajapoliitikat (parlamendi liikmed, hariduse administraatorid nii kesk- kui kohaliku võimu tasandil, õpetajate ja lastevanemate organisatsioonid), lisaks neile, kes on tegevad õpetajate esma- ja täiendõppes ning koostavad samu õppekavu. Autori lootused on seotud ka õpetajaks õppivate üliõpilaste ja õpetajatega: kirjutis peaks andma neile mõtlemisainet ning olema toeks iseenda kutseidentiteedi kujundamisel.
Märksõnad:
Tallinna Ülikooli Kirjastus
õpetajad
professionaalsus
kutseoskused
õpetajakoolitus
arengusuunad
stsenaariumid
pedagoogika
hariduskorraldus
Hind:
7,00 EURTeema
Pedagoogika ja lastekasvatus alla viimati lisatud:
Dr. Thomas Gordon, Tark lapsevanem,
Väike Vanker, 2003, hind: 17,00 eurot
Enn Koemets, Kuidas õppida,
Valgus, 1979, hind: 6,00 eurot
Kirsten A. Hansen, Roxane K. Kaufmann ja Steffen Saifer, Demokraatiat õpime lapsest peale. «Hea alguse» lasteaedade kogemused,
Avatud Ühiskonna Instituut, 1996, hind: 5,00 eurot
Cordula Neuhaus, Hüperaktiivne laps,
Kunst, 2001, hind: 8,00 eurot
Kai Allik, Taimi Elenurm, Helle Karro, Ene Kornet, Reet Linkberg, Ivo Saarma, Maris Sööt, Inna Vjugin, Toomas Vooglaid, Eva Zupping; toimetanud ja eessõna: Mati Sööt, Ivo Saarma, Pereks kasvamine. Käsiraamat (perekonna probleemidest seoses lapse sünniga),
Aru, 1994, hind: 7,00 eurot
Urve Läänemets; toimetanud Katrin Kalamees-Ruubel; eessõna: Tero Autio, Ratio studiorum. Õppekavadest ehk kuidas korraldada kooliharidust,
Avita, 2021, hind: 8,00 eurot
Lawrence E. Saphiro, Kuidas kasvatada lapses emotsionaalset intelligentsust,
Väike Vanker, 2002, hind: 18,00 eurot
koostajad ja toimetajad: Aune Valk, Kristel Ress, Rõõmuga kooli. Kodu ja kooli koostöö käsiraamat,
Tartu Linnavalitsuse haridusosakond, 2016, hind: 15,00 eurot
Tiiu Laan ja Marion Pajumets; eessõna: Thomas Lothar Weiss, Inimkaubanduse ennetamine: metodoloogia tööks noortega,
Rahvusvahelise Migratsiooniorganisatsiooni Tallinna esindus, 2005, hind: 17,00 eurot
koostanud Malle Rute, Loodusvaatlused üldhariduskoolis,
Eesti NSV Haridusministeerium, 1981, hind: 3,00 eurot
Pedagoogika ja lastekasvatus all on 1521 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!