Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Facebook. Sotsiaalvõrgustiku efekt. Lugu ettevõttest, mis ühendab maailma.Autor(id): David Kirkpatrick
Kirjastus: FUTU print
Linn: Tallinn
Aasta: 2012
Originaalkeel:
Tõlkija: Helen Muru
ISBN: 9789949302826
Lehekülgi: 368
Seisukord: kaaned kiletatud, leheservad natuke määrdunud, sisu korras, raamatukogust kustutatud eksemplar
Mõõdud: 155x235
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 298
Liialdamata võib öelda, et Facebook on muutnud ühiskonna sotsiaalset struktuuri. Veidi enam kui poole aastakümnega on Facebook kasvanud ülikoolileiutisest miljonite kasutajatega ülemaailmseks sotsiaalvõrgustikuks. Facebook on üks kiiremini kasvavaid ettevõtteid ajaloos, millest on saanud nii teismeliste kui ka miljonite täiskasvanute igapäevase suhtluse lahutamatu osa. Uurides ettevõtte põnevat ajalugu ja selle mõju meie elule jutustab David Kirkpatrick, kuidas Facebook loodi, miks see firma nii edukas on ja mida toob neile tulevik. Autor laseb lugejal pilgu heita Facebooki looja ja juhi Mark Zuckerbergi ellu, kes on ettevõtte peadpööritava edu üks keskseid tegelasi. Käesolevas teoses kirjeldab Kirkpatrick, kuidas Zuckerberg järjekindlalt keeldus oma nägemuse ja ideaalide osas kompromissile minemast, pidas firma kasvu kasumist tähtsamaks ja usub tänaseni, et Facebook kujuneb peagi domineerivaks suhtlusvahendiks kogu internetis. Teel selleni on firma loonud miski, mis on muutunud ülemaailmseks sotsiaalsuseks ning mõjutanud poliitikat, ärimaailma ja isegi meie enda identiteeti. „Facebook: sotsiaalvõrgustiku efekt“ uurib ja analüüsib ühiskonna uusi tähendusi.
Märksõnad:
FUTU print
Timo Tamm
Facebook
Zuckerberg, Mark, 1984-
infotehnoloogid
ettevõtjad
sotsiaalmeedia
sotsiaalsed võrgustikud
võrgusuhtlus
ettevõtted
tootearendus
edukus
Ameerika Ühendriigid
biograafiad
The Facebook effect. Eesti keeles
Hind:
17,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Mark Fisher, Kapitalistlik realism. Kas alternatiivi ei ole?,
Eesti Kunstiakadeemia Kirjastus, 2019, hind: 12,00 eurot
Eve Tomson; Tartu Ülikool, majandusteaduskond, rahvamajanduse instituut, Eesti majandusajalugu 20. sajandil,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1999, hind: 5,50 eurot
teksti kirjutasid: Piret Talur, Maarja Dahl, Uku Visnapuu, Aivar Hannolainen, Margus Tapupere; toimetasid: Uku Visnapuu, Maarja Dahl, Enesehindamise käsiraamat noorteühendustele,
Eesti Noorteühenduste Liit, 2008, hind: 13,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot
Rumelt, Richard P. Toimetanud: Ivika Arumäe, Hea strateegia / Halb strateegia. Nende erinevusest ja sellest, miks see tähtis on,
Äripäev, 2013, hind: 29,00 eurot
Alexis de Tocqueville, Tähelepanekuid Ameerika demokraatiast,
Hortus Litterarum, 1995, hind: 9,00 eurot
Trevor Merriden, Äri Nokia moodi. Maailma kiireima arenguga ettevõtte edu saladused,
Ilo, 2003, hind: 8,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 9,00 eurot
Stuart Crainer, Äri Rupert Murdochi moodi. Maailma suurima tehingusõlmija 10 saladust,
Ilo, 2000, hind: 3,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!