Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Turunduse alusedAutor(id): Koostanud Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2008
Originaalkeel:
ISBN: 9789985989210
Lehekülgi: 308
Sari: Majandusraamat 2-84
Seisukord: pisut kulunud nurgad, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 175 × 215 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, otseturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, bakalaureuse- ja magistriõppe üliõpilased.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
2., parand. ja täiend. tr.
Märksõnad
turundus
turunduse juhtimine
turunduskommunikatsioon
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud
Sari: Majandusraamat 2-84
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Turunduse alused, Koostanud Ann Vihalem, Külim 2008Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Alexis de Tocqueville, Tähelepanekuid Ameerika demokraatiast,
Hortus Litterarum, 1995, hind: 9,00 eurot
Trevor Merriden, Äri Nokia moodi. Maailma kiireima arenguga ettevõtte edu saladused,
Ilo, 2003, hind: 8,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 9,00 eurot
Stuart Crainer, Äri Rupert Murdochi moodi. Maailma suurima tehingusõlmija 10 saladust,
Ilo, 2000, hind: 3,00 eurot
Koostanud Ustus Agur, Ü. Ennuste, Vello Hanson, Jaak Kütt, R. Kütt, Erik Linnaks, Toivo Lüll, V. Mahhov, Th. Palm, Vambola Raudsepp, T. Saarniit, J. Sepp, U. Sepp, I. Soidra, Jaan Tepandi, V. Vainu, Vello Vensel ja Raoul Üksvärav. Toimetanud Uno Mereste, Inglise-eesti majandusterminite seletussõnastik 1-2,
Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1992, hind: 5,00 eurot
Erkki Bahovski, Wolfgang Böhm ja Otmar Lahodynsky, Euroopa Liit Sinu jaoks. Nii toimib Euroopa Liit,
hind: 4,00 eurot
Stuart Crainer, Äri Jack Welchi moodi. Maailma suurima kannapöörete kuninga 10 saladust,
Ilo, 2000, hind: 6,00 eurot
Toimetanud Aita Nurga, Investeerimise teejuht,
Äripäev, 2007, hind: 7,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot
Koostanud Madis Peterson, Suhtekorraldus,
Külim, 1998, hind: 4,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!