Pimenägemine (Enamasti) Varjatud viisid, Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Pimenägemine. (Enamasti) Varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab, Matt Johnson, Prince Ghuman, Äripäev 2021 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Pimenägemine. (Enamasti) Varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab
Autor(id): Matt Johnson, Prince Ghuman

Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2021
Originaalkeel:
Tõlkija: Ave Põlenik
ISBN: 9789949694891
Lehekülgi: 336

Seisukord: heas korras raamat

Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Miks maitseb vein paremini, kui peame seda kalliks? Miks hindame originaalteoseid kõrgemalt kui nende koopiaid? „Pimenägemine“ on neuroteaduse ning vürtsikate turundusnäidete laineharjal kulgev lustakas reis tarbimiskäitumise maailma.

Brändilogod, mida näeme; kuulutused, millest uudisvoos mööda kerime; reklaamid, mis ekraanilt vastu kumavad; rakendused, mida igapäevaselt kasutame – need on kõigest tarbimismaailma nähtavaks kihiks. Teine, sügavam kiht, on aga hoolega kujundatud nõnda, et see kasutaks ära aju kummalist toimimist, mis mõjutab meid ilma meie teadmise või nõusolekuta.

Neuroteadlane Matt A. Johnson ja turundaja Prince Ghuman heidavad valgust aju ja tarbimise sügavatele vastasmõjudele. Nad annavad turunduse vaatenurgast ülevaate mälestuste ja kogemuste, naudingu ja valu, emotsiooni ja loogika, taju ja tegelikkuse, tähelepanu, otsuselangetuse, sõltuvuse, uudsuse, sümpaatia, empaatia, suhtluse ja teadvustamata sõnumite edastamise neuroteadusest. Teisisõnu, kuidas toimub aju ning kuidas brändid seda ära kasutavad.

Tandem väidab, et meie taju on ekslik: me ei koge maailma päris nii, nagu see tegelikult on, mängides turundajatele kätte ideaalse võimaluse. Selle paremaks mõistmiseks sukelduvad autorid viisidesse, kuidas konstrueerib aju meie kogemust igapäevaelust. Maitseb ju koeratoit hõrgult üksnes siis, kui panna sööjat uskuma, et tegemist on jumaliku pâté’ga. Uuringud, muide, näitavad, et selle kulinaarse eksiarvamuseni on vägagi lihtne jõuda.

Tempokas, nutikas ja haarav „Pimenägemine“ heidab uut valgust sügavalt juurdunud uskumustele ja mõttemustritele, mida brändid eelistuste loomiseks osavalt jälgivad. Johnson ja Ghuman põimivad teadusuuringute tulemused suurepärasteks lugudeks, pakkudes tarbijatele, turundajatele, brändidele või lihtsalt neuro-uudishimulikele piisavalt materjali, mille najal järgmisel kogunemisel säravaid etteasteid teha.

Originaali pealkiri Blindsight: The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains. Eesti keeles

Märksõnad:
AS Äripäev
majandus
psühholoogia

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot

Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot

Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot

Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot

Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot

Wallace D. Wattles, Rikkaks saamise teadus. 21. sajandi tarbeks ajakohastatud,
Piligrim, 2011, hind: 18,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Pimenägemine. (Enamasti) Varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab, Matt Johnson, Prince Ghuman, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Pimenägemine. (Enamasti) Varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab, Matt Johnson, Prince Ghuman, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Pimenägemine. (Enamasti) Varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab, Matt Johnson, Prince Ghuman, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Pimenägemine. (Enamasti) Varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab, Matt Johnson, Prince Ghuman, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Pimenägemine. (Enamasti) Varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab, Matt Johnson, Prince Ghuman, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Pimenägemine. (Enamasti) Varjatud viisid, kuidas turundus meie aju ümber kujundab, Matt Johnson, Prince Ghuman, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud