Teema: Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus
Pealkiri:
Dünaamilised andmestruktuuridAutor(id): Rein Jürgenson
Kirjastus: TTÜ Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1996
Originaalkeel:
Lehekülgi: 96
Seisukord: normaalses korras raamat, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 145 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmes köites
Sisu:
#T099# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL
Märksõnad
dünaamilised andmestruktuurid
struktuurprogrammeerimine
kõrgkooliõpikud
Hind:
4,00 EURTeema
Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus alla viimati lisatud:
kirjutanud Alex Cox ja Alex Wiltshire ; toimetanud Craig Jelley, Roblox. Parimad rollimängud [üle 40 laheda mängu tutvustuse],
Egmont Estonia, 2019, hind: 14,00 eurot
Roblox, Roblox. Parimad seiklusmängud,
Egmont Estonia, 2018, hind: 14,00 eurot
Võido Rahula, Excel selgeks 3 tunniga. Tabelarvutuse õppevahend,
2003, hind: 5,00 eurot
Jüri Kiho, Väike java leksikon,
TÜ Kirjastus, 2002, hind: 5,00 eurot
Mojang; teksti autor: Stephanie Milton, Minecraft. Ehitame! Seiklus lõbustuspargis,
Egmont Estonia, 2019, hind: 13,00 eurot
Merike Kaseorg ja Vambola Leping, Informaatika (2. osa),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1998, hind: 5,00 eurot
Toomas Ordlik, Esmatutvus personaalarvutiga,
Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1993, hind: 3,50 eurot
Mojang, Minecraft. Sissejuhatus: PVP-Minimängud,
Egmont Estonia, 2018, hind: 15,00 eurot
Riina Reinumägi, Excel2007 tavakasutajale. Käsiraamat,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 13,00 eurot
Huvitav informaatika II,
Eesti NSV Hariduskomitee, 1989, hind: 4,00 eurot
Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus all on 60 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!