Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Isiklik müükAutor(id): Tõnu Mauring
Kujundaja: Lemmi Koni
Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 1997
Originaalkeel:
ISBN: 9985562143
Lehekülgi: 112
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 143 × 206 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#42# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 098
Müük on inimtegevuse üks kesksemaid valdkondi. Me kõik müüme midagi: tööjõudu, tooteid, teenuseid, ideid, oskusi, kultuuri, heaolu. Eristatakse kahte vastandlikku müügikontseptsiooni: pressingmüüki ja turunduse seisukohtadel põhinevat müüki.
Turunduskontseptsioon lähtub inimeste vajadustest ja soovidest ning võimalusest neid vahetusprotsessi kaudu rahuldada. Järelikult peab müüja olema informeeritud oma klientidest ja nende vajadustest. Vahetu suhtlemise baasil toimuvat müüki nimetataksegi isiklikuks või personaalseks müügiks.
Käesolevas õppevahendis antakse ülevaade isikliku müügi planeerimisest ja müügiprotsessi juhtimisest. Esitatakse ka mitmeid juhiseid, mis peaksid aitama müügiagente praktilises tegevuses.
Märksõnad:
müümine
müügijuhtimine
klienditeenindus
kõrgkooliõpikud
müümine
müügijuhtimine
kõrgkooliõpikud
Hind:
7,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Kalle Muuli, Vabariigi sünnimärgid. Varjatud murdehetki Eesti poliitikas 1987-2007,
Tulimuld, 2013, hind: 12,00 eurot
Andrew Leigh, Michael Maynard, Täiuslik juht,
Travon, 1998, hind: 3,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!,
Sinisukk, 2005, hind: 8,00 eurot
Heiki Koov, Raamatupidamine arvutil. Käsiraamat,
H. Koov, 2003, hind: 8,00 eurot
Lembit Ebre, Lubatakse tööd teha,
Olion, 1990, hind: 3,50 eurot
Jüri Sepp, Poliitika majanduslik teooria,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 14,00 eurot
Tiiu Ohvril; toimetajad Kaire Mets ja Tiiu Marran, Väikeettevõtja turundusest. Kuidas suurte tegijate vahelt välja paista?,
Põlvamaa Arenduskeskus, 2012, hind: 11,00 eurot
Sulev Nõmmann, Olavi Kärsna, Paul Tammert, Lemmi Oro, Aivar Tomson, Tea Nõmmann, Maailma maksunduse trendid,
2003, hind: 6,00 eurot
Urmas Varblane, Rahvusvaheline marketing,
Tartu Ülikool, 1991, hind: 4,00 eurot
Jaan Kaplinski, Poliitika ja antipoliitika,
Olion, 1992, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2267 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!