Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Marketing: hind, müük ja reklaamAutor(id): koostaja Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 1996
Originaalkeel:
ISBN: 9985850122
Lehekülgi: 164
Sari: Majandusraamat 2-26
Seisukord: kaaned kohati kulunud ja pleekinud, leheservad pisut määrdunud, sisu olemas ning loetav
Mõõdud: 165 × 235 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmes köites
Sisu:
#T023# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 104
Märksõnad
turundus
hinnad
hinnakujundus
hinnapoliitika
müümine
müügijuhtimine
reklaam
müügitoetus
kõrgkooliõpikud
Majandusraamat 2-26
Hind:
3,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Ruth Alas, Strateegiline juhtimine,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot
Rob Goffee, Gareth Jones, Miks peaksid just sina meid juhtima? Mida on vaja, et olla hea juht,
Pegasus, 2007, hind: 25,00 eurot
David Wolman, Raha lõpp. Võltsijad, jutlustajad, tehnofriigid, unistajad – ja saabuv sularahata ühiskond,
Äripäev, 2014, hind: 25,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest,
Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele,
Sinisukk, 2006, hind: 13,00 eurot
Peter Thiel, Nullist üheni,
Äripäev, 2015, hind: 18,00 eurot
Toomas Kümmel, Eessõna: Rein Järvelill, Teostus: Ervin Bernhardt, VEB-fond. Kadunud raha,
Ema ja Isa, 2016, hind: 8,00 eurot
Zbigniew Brzezinski, Suur malelaud. Ameerika ülivõim ja geostrateegilised kohustused,
Varrak, 2003, hind: 16,00 eurot
Käibemaks 2011,
Teataja, 2011, hind: 10,00 eurot
Villu Zirnask, Karin Liikane, Raha, pangad ja finantsturud II osa,
Coopers & Lybrand, 1996, hind: 9,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2308 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!