Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaidAutor(id): Tim Hughes, Matt Reynolds
Kujundaja: Tiina Ubar
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2021
Originaalkeel:
Tõlkija: Aet Süvari
ISBN: 9789949694877
Lehekülgi: 240
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? „Sotsiaalne müük“ raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine.
Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient „konsultandi“ ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane.
„Sotsiaalne müük“ peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi:
• Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada?
• Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua?
• Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda?
• Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada?
Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.
Originaali pealkiri Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. Eesti keeles
Märksõnad:
AS Äripäev
müümine
müügijuhtimine
e-turundus
sotsiaalmeedia
kliendisuhted
käsiraamatud
Hind:
17,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Mihkel Veiderma (koostaja), Eestile mõeldes,
Teaduste Akadeemia Kirjastus, 2001, hind: 4,00 eurot
EÜE jälg. Pildikesi üliõpilasnoorsoo elust,
Varrak, 2013, hind: 16,00 eurot
Asko Miettinen, Lasse Rikkinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus II. Äriideest, äriplaanist, ettevõtte rajamisest ja kasvust,
Külim, 2008, hind: 10,00 eurot
Jim Collins, Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest,
Väike Vanker, 2002, hind: 15,00 eurot
Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 18,00 eurot
John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Ideemüük. Hea mõtte päästmine mahatrampijate eest,
Äripäev, 2011, hind: 16,00 eurot
Kaie Kerem ja Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
Külim, 2004, hind: 13,00 eurot
articles by Scott Diel, Steven Roman, Scott Abel; editor Scott Diel, Foreign Investors in Estonia. 15 Case Studies,
Enterprise Estonia, 2010, hind: 6,00 eurot
NSV Liidu Rahandusministeerium, Eesti NSV Rahvamajanduse Nõukogu Tehnilise Informatsiooni Büroo, Raamatupidamise ühtse žurnaal-orderi vormi rakendamise juhend,
NSV Liidu Rahandusministeerium, 1961, hind: 4,00 eurot
Enno Alliksaar, 125 aastat Järvakandi klaasitööstust,
Järvakandi Arendusselts, 2005, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2378 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!