Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brändeAutor(id): Margaret Mark, Carol S. Pearson
Kujundaja: Heiko Unt, Ede Dreikurs, Karel Korp
Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadre Vaik
ISBN: 9985935667
Lehekülgi: 326
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 148 × 208 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust.
"Kangelane ja Lindprii" pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata "omistada" seda ka oma brändile.
Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile.
Eessõna: Anu-Mall Naarits
Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes
kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Toimetaja Villu Zirnask, Väärtpaberite teejuht,
Eesti Päevaleht, 2008, hind: 8,00 eurot
Margaret Mark, Carol S. Pearson, Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände,
Fontese Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine,
Külim, 2001, hind: 15,00 eurot
Francis Fukuyama, Suur vapustus. Inimloomus ja ühiskondliku korra taastamine,
Tänapäev, 2001, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Richard Koch, 80:20 printsiip. Kuidas saavutada vähemaga rohkem,
Tea, 1999, hind: 20,00 eurot
Shere Hite, Seks ja äri. Sex & business,
Fontese Kirjastus, 2001, hind: 1,00 eurot
Arnold Rüütel; koostanud Inna Feldbach ja Aili Saks, Tõeotsingu radadel. Valik sõnavõtte, intervjuusid ja kirjalikke töid alates aastast 2018,
Eesti Raamat, 2023, hind: 17,00 eurot
koostaja Aarno Palm, Rotary. Organisatsioon ja tegevus,
Eesti Rotariaanide Infopunkt, 2004, hind: 5,00 eurot
Algis Perens, Projektijuhtimine,
Külim, 1999, hind: 12,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2320 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!