Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Marketing: turg, toode ja tarbijaAutor(id): Koostanud Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel:
ISBN: 9985850297
Lehekülgi: 316
Sari: Majandusraamat 2-38
Seisukord: veidi kulunud kaaned, sees inimese nimi, sisu olemas ja korralik
Mõõdud: 162 × 232 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T003#
-Turunduse olemus
-Turunduse juhtimine
-Turunduskeskkond
-Turg
-Toode
-Tarbija ostukäitumine
-Tööstuslik ostukäitumine
-Turundusuuring
-Turundusinfo
-Turustus
Märksõnad:
turundus
turg (süsteem)
tarbimine
õppematerjalid
Sari: Majandusraamat 2-38
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Marketing: turg, toode ja tarbija, Koostanud Ann Vihalem, Külim 1997Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Otsing autori järgi:
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008, hind: 24,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot
Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
John C. Maxwell, Maxwelli päevaraamat. 365 pilguheitu juhiomaduste arendamiseleja ümbritsevate mõjutamisele,
Ersen, 2009, hind: 21,00 eurot
Richard Koch, 80:20 printsiip. Kuidas saavutada vähemaga rohkem,
Tea, 1999, hind: 20,00 eurot
Tiiu Loog ja Nora Toots, Lets Start Business,
TEA Kirjastus, 1995, hind: 3,50 eurot
FonsTrompenaars, Peter Woolliams, Äri ja erinevad kultuurid,
Fontes, 2005, hind: 4,50 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008, hind: 24,00 eurot
Jan Willem Bultje, Malta. Euroopa Liidu maad ja rahvad,
Ilo, 2006, hind: 6,00 eurot
Roger E. Allen, Puhh ja juhtimise kunst. Kus Väga Imetlusväärne Puhh ja tema sõbrad tutvuvad ühe Väga Tähtsa Asjaga,
Olympia, 2000, hind: 12,00 eurot
Olavi Kärsna, Pisiettevõtja käsiraamat. Ainuomanik-juhataja, füüsilisest isikust ettevõtja ja vabakutselise loovisiku praktiline abimees,
Ilo, 2009, hind: 18,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm, Tõnis Mets, Raul Omel, Romet Rand, Viktor Trasberg, Helina Vigla, Avo Viiol, Endriko Võrklaev, Majanduse ABC,
Audentes-Avatar, 2002, hind: 6,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus. Ettevõtte haldus- ja personalidokumendid,
Külim, 2000, hind: 9,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2294 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!