Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Iidsed ravivõtted. Hingelise ja v..""Piltidega muinasjuturaamat""Kuidas, palun?""Tapjad""Suure meeletuse nimel (1. osa)""Puust palitu""Õige mehe koda""Orkaanid ja tornaadod""Kodu lugu""Frau Sorge""Avantüür""Enigma variatsioonid. Vabamõtleja""Füüsika üldkursus (2. osa). Ele..""Üldine ajalugu 18""Vana mees tahab koju""Viimane tüdruk""Eesti-norra vestmik. Estisk-norsk ..""Digitaalne kindlus""Keskkonnaseisundi reguleerimine ma..""Perekonnaasjad""Nukker kruus""Hercule Poirot' jõulud""Geograafia põhikoolile IV. Eesti ..""Aed rõdul. Õiteküllus, maitseta..""Alzheimeri tõbi sinu lähedasel. ..""Maal. Magnetitega mänguraamat""Araabia Lawrence""Viljandi kihelkond""Meie repertuaar 1979/6""Kiri Osamale""Bodauksen tietojätti""Maarjamäe kägu""Armunud jumalad. Kreeka mütoloogi..""Deutschbaltische Porträtkunst in ..""Õhtujutud""Geomeetria ülesannete kogu. Stere..""Püha Maama (jutustused)""Lambakoer Monty""Sõna 5. Noorte loomingut""Inglise-eesti sõnaraamat. English..""Uni algavas udus""Unistuste täitumise hind""Ignorant Maestro: How Great Leader..""Peeter Paan""Stožarõ""Saa nüüd neist inimestest aru""Hüljatud II""Kaasaegne ametikiri. Näited Eesti..""Randröövel (Näkimadalad järg)""Lohelend""Hüvasti praeguseks""Kotermann Juko imeline reis läbi ..""Väike mamma.Kuressaare naise kirj..""Eesti NSV Floora IV (Флора Э..""Otsi maakera loomi!""Erootilisi anekdoote Vallo Kraadi ..""1001 lahingut, mis muutsid ajalugu""Vana-Egiptuse igapäevaelu""Lend . Septimus Heap (2.osa)""Prantslannad ei lähe paksuks. Toi..""Jääme püsima""Hundikaevu saladus (jutustus)""Insener Garini hüperboloid. Aelii..""Elu alles ees. Europeia sari""Looming 1990/7""Pisikesed detektiivid. Miks taevas..""Lilled vaasis"
67 tk kogusumma: 627,70 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud