Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. KõrgkooliõpikAutor(id): Heli Tooman, Anne Roosipõld, Sirje Rekkor; toimetanud Siiri Soidro
Kirjastus: Tallinna Ülikool
Linn: Tallinn
Aasta: 2023
Originaalkeel:
ISBN: 9789949296927
Lehekülgi: 600
Sari: Gigantum humeris
Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Suurus: Kõvakaaneline
Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.
„Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain“ annab süsteemse ülevaate teenindusühiskonna ja teenusmajanduse arengust, külalislahkuse olulisusest teenindusvaldkonnas, teenindusmõttelaadi eripärast ja teenindusprotsesside juhtimisest. Teoses mõtestatakse teenust kui terviklikku kogemust: klientide ootusi ja vajadusi ning nende rolli, teenindamise tähendust ning teenindajate vajadusi ja vastutust. Samuti pööratakse tähelepanu suhtlusele, tegutsemisele keerulistes olukordades ning kliendikäitumise mõjuteguritele. Viimastes peatükkides käsitletakse teeninduskvaliteeti, kliendikesksete teenindusprotsesside juhtimist ja disaini ning teenuste turundust.
Tegu on esimese eestikeelse kõrgkooliõpikuga, mis annab keerukast ja mitmetahulisest teenuste valdkonnast tervikpildi. Teenindusprotsessidest ja nende arendusvõimalustest arusaamist toetavad kordamis- ja aruteluküsimused ning ülesanded. Õpiku lõpust leiab mahuka kasutatud kirjanduse nimekirja ning teenindusvaldkonnaga seotud eesti- ja ingliskeelsete terminite loetelu.
Õpikut sobib kasutada mitmete erialade bakalaureuse- ja magistriõppes, aga ka täiendõppes. See on mõeldud valdkonna organisatsioonide juhtidele ja tootmisettevõtete teenindustegevuse korraldajatele ning kõigile, kes soovivad end teenindusega seotud teemadel täiendada.
Märksõnad:
Tallinna Ülikool
teenindus
klienditeenindus
teeninduskultuur
teenuste disain
teenusemajandus
teenuste juhtimine
teenusteturundus
kõrgkooliõpikud
Gigantum humeris
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik, Heli Tooman, Anne Roosipõld, Sirje Rekkor; toimetanud Siiri Soidro, Tallinna Ülikool 2023Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
John Tschohl, Teeninduskunst,
Koolibri, 1997, hind: 5,00 eurot
Koostanud Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu,
Külim, 1999, hind: 12,00 eurot
Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 16,00 eurot
Koostaja: Avo Org ja Marge Sults, Makroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu,
Külim, 2001, hind: 11,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Paavo Kangur, Rahasaladused. Kuidas saada rikkaks ja rikkust säilitada,
Ühinenud Ajakirjad, 2022, hind: 16,00 eurot
Charlie Jones, Elu on võrratu,
Vain SMD, 2002, hind: 15,00 eurot
Enn Leppik, 202 majandustehingut raamatupidamises. Eesti raamatupidamise arengusuunad lähiaastatel. Praktilised näited,
2003, hind: 14,00 eurot
Jim Collins, Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest,
Väike Vanker, 2002, hind: 23,00 eurot
Koostanud Anne Oja, Klienditeenindus valguses ja varjus,
Äripäev, 2005, hind: 14,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!